O konuda bilgim yok hocam. Ama mantıken doğru geliyor bana.
Buldum hocam, evet öyle bir şey varmış. %75' miş ilgili limit.
https://tuketici.btk.gov.tr/internet-hizmetleri https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...20100912-2.htm Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği gereği İnternet erişimi sağlayan işletmecilerin faaliyet gösterdikleri bölgelerde sağlamakla yükümlü oldukları ortalama veri aktarım hızı, duyurulan bağlantı hızının %75i ve üzeridir.