bir arkadaşımda Logitech g29 var ve Forza Horizon 4 oynamak istiyor ancak direksiyon ayarı genellikle çok sert. bunu bir şekilde yumuşatıyoruz ama yolun veya arazinin durumuna göre direksiyon otomatik olarak kendini toparlıyor yani direksiyonu hiç ellemesek bile arabayı sürerken ufak ufak sağa sola kırıyor ve düz yola çıkmaya çalışıyor. Bu ayarı nasıl düzeltebiliriz