GIBIR kullanıyorum işimi görüyor.
Yıllarca Türknet kullandım. Yaptıkları olay enflasyon vs. değil. Fırsatçılık bu zamana kadar müşteri topladılar, şimdi sefasını sürelim diyorlar. Lakin Türknetin bu zamana kadar şişirilmesinin nedeni alternatif bir firma olarak TT taahhüt sorununa çözüm sunmasıydı. Alt yapısı yoksa önermem.
Milleni ve Netspeed hizmetini bilmiyorum yorum yapamayacağım.
Com Net bulaşılmaması gereken firmalardan birisi daha önce anlaşmazlık yaşadıkları insanları mağdur etmeye oynadıklarını çok okudum. Adam akıllı bir yönetimi yok. İnsanları mağdur etmekten zevk alan bir anlayışa sahip firma ile çalışılmaz.