1kw panelim var evde. Sadece güneş olduğunda aktif çalışıyor. Depolama yapmiyorum akü maliyetinden dolayı. Güneş gidince şebeke elektriğine geçiyor. Mining yaparken kurmuştum. Şimdi evde sunucu barındırıyorum onun elektriğini karşılıyor.