Kullandığınız VPN, tarayıcı eklentileriniz veyahut farklı internet geçmişini gizleyen uygulamlardan dolayı firewall size bunu sürekli soruyor olabilir
Farklı bir tarayıcıdan VPN olmadan girerseniz çok daha rahat olduğunu göreceksiniz.
Sonrasında tek, tek yanlışlığa neden olan eklentileri disable ederek sorunu bulabilirsiniz.
Ama size sürekli bunu soruyorsa emin olun, sizden emin olamıyordur..
Yani doğrudur ama ne vpn kullanıyorum ne de gizleyen bir eklenti.. brave e geçtim sanırım tarayıcıdan yapıyor.
Vpn kullandığım için bendede sürekli çıkıyor aynı sorunu googleda arama yaparkende yaşıyorum sürekli doğrulamaya takılıyorum dünyada vpn gerçeğini ne zaman kabul edip çözüm üreticekler bakalım. R10 için bişe demiyorum google nin çözemediğini r10dan beklemek saçma olur biraz.
Hocam ama bende ne vpn var ne başka bişe
sana kafayı takmış genç