Sat gitsin hocam heves gittiyse uğraşma
yapma yanarız hocam
Bu forumda benim logomu da sen yapmıştın üstad azimle her şeyi basarirsin halen o konuda sana teşekkürlerimi iletiyorum sen başarının anahtarısın zaten anahtarı başkasına vermeye gerek yok sadece biraz sabret benden büyüksün ama alanında en başarılı isimlerdensin adsensde başarılı birisi olduğunu da net şekilde biliyorum :/ emeğin karşılığı yakında gibi geliyor bana uzak değil.
Kıymetli yorumun için çok teşekkür ediyorum güzel insan. Bazen insanın içine birden soğukluk giriyor aniden. Umarım aşarım.
Kesinlikle harika bir söz.
Hevesini ne kaçırıyor ki hocam süreç içerisinde birden bire
Bazen tek kişi olmak yoruyor hocam.
Forum siteleri, diğer siteler felan olunca daha yaşanabiliyor.
Bazen de insan kendine zaman ayırmak istiyor. Çünkü sosyal bir insanım ve bunlar beni reel yaşamımdan daha uzak tutuyor.