20 kişi birleşip sahibinden açmak 20 kişi birleşip n11 açmak tamamı zırva. 20 ortak olmaz tek bir lider olur gerisi ona sermaye sağlayan olur tüm şirketler de öyle gelişti direk goy goy a girer böyle başlık çok açıldı hep sözde kalır
1.guzel bir fikir bul tutacak olsun
2. O fikir üzerine yüksek kar vaadi yap sermaye topla ponzi sistem gibi olacak . Sen bı aylık %15, %20 ver bak nasıl sermaye artıyor tabi fikir çok önemli
3. Sonra zaten en az 1000ortak toplarsın iyide sermaye şimdi artık fikiri hayata geçirme vakti fikir tutarsa herkesin parasını ödersin olurda tutmazsa hapishaneye gidersin. İlk adım tekrar ediyorum önemli. Zaten her türlü iyi tutmuş girişim baskarindan toplanan kaynaklarla tutuyor. Yoksa 3kuruşla yapılan hiçbir proje tutmaz
dedikleriniz doğru zaten tutacak bir fikrim olsa burda boş boş konu açmak yerine onun üzerinde çalışıyor olurdum