Borakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar bildiğim kadarıyla fiziksel olarak hiç girişilecek bir dönem değil çünkü kime sorsam yükselmekte sorun yaşıyor. Yine de dediğiniz mantıklı, ileriki süreçte düşüneceğim
tam tersi şimdi hiç olmadığı kadar popüler. annemin doğduğu mahalle burada bit pazarı.15 yıldır giderim arada sırada. daha önce sosyetik ve havalı,genç öğrenci tipi insanların bu kadar sık geldiğine şahit olmadım.