Sağlık ocakları işte tam olarak zaten bunun için var ancak baştan sona her konuda yetersizler çünkü maalesef sağlık sisteminin en arka planına atıldıklarını düşünüyorum. Her mahalleye hastane değilde bu sağlık ocakları modernize edilse, çeşit çeşit imkalar tanınsa yeterli olacaktır. Böylece belkide bir randevu için aylarca beklemeye kalmadan vatandaş sağlık sorunu daha kötüye gitmeden kolayca tedavi olabilecektir.