arkadaşlar başımdan geçen bir olayı yazacağım size. Geçen 4 gün önce bir oto kurtarma işletmesi açtım onaylı hesaptan. Biliyorum açtıktan taş çatlasa 5 dakika sonra askıya alınacak kategori kurumsal ofis ama spam kelimeler var içinde çekici oto kurtarma gibi spam kelimeler vardı. işletmeyi açar açmaz anında bir b hesabına oradan da birkaç dakika içinde c hesabına transfer ettim. jet hızıyla yani. İşletmeyi açtığım hesaba 7 dakika sonra mail geldi işletmeniz askıya alındı diye. Bir baktım aynı işletme c hesabında doğrulanmış şekilde duruyor. Bir haftadır da yayında yorum ve etkileşim almaya devam ediyor buradan da bilgi paylaşayım dedim sıkıntılı işlemleri anında farklı hesaplara transfer edersenz askıya almıyor olabilir bu bende oldu ama ikinci denemesini yapmadım. Belki sizde olmayabilir ama bende oldu ve bnun önemli bir çözüm olduğuna inanıyorum