Konu
her mahalleye bir hastane olamaz mı?
03-02-2023, 09:02:05
#40
ozgurcetinkaya
Bence hastane yapımından ziyade hastanelerde vardiya olayı getirilmeli. 8-4 4-12 şeklinde. Mr tomografi nasıl vardiyalı çalışılıyor ise yoğunluk olan tüm bölümler şark görevi gibi.
bu şekilde daha verimli olabilir