cami yapmak bireylerin ve toplumların kendi tasarrufunda
bu ne demek birisi çıkıp ben bu işe "kendimi adadım" deyip cami yapma derneği kurup "yardım" toplayıp kafalarına göre cami yapabiliyorlar ve iyi bir rant var
açıkça söyleyebilirim ki toplanan paralar iyi denetlenmiyor olabilir, bu da kişilerin hadi cami yaptırma derneği kuralım biz de sebepleniriz diye yola çıkmalarına sebep oluyor olabilir.
cami yaptırılınca da devlet mecbur imam tayin ediyor oraya.
velakin hastane yapmak devletin tamamen kendi bütçe plan ve programına ait kendi kesesini ilgilendiren bir konu
öyle olunca da devlet elini biraz sıkı tutuyor maalesef