tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylemeniz iyi oldu hocam şimdi baktım kaldırılmış galiba o yasak, ama yine de yakın zamanda gidenleri bulup sorayım.
O zamanlar iki ülke arasında ipler gerilmişti, şimdilerde çok sakin. Endişelenmeyin.

Havalimanından araç kiralayarak gezebilirsiniz.