Söylemeniz iyi oldu hocam şimdi baktım kaldırılmış galiba o yasak, ama yine de yakın zamanda gidenleri bulup sorayım.
O zamanlar iki ülke arasında ipler gerilmişti, şimdilerde çok sakin. Endişelenmeyin.
Havalimanından araç kiralayarak gezebilirsiniz.