Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her mahalleden ziyade her ilçeye 2 şer tane hastane yapılsa yeter aslında,koca ilçede 1 tane hastane olur mu ya
Kesinlikle hocam. Çok yetersiz acile gittiğim zaman örn: sıram 760 ise kafamı kaldırıp bir bakıyorum sıra 543 de belki 4 belki 6 saat sürüyor. Böyle olmamalı