Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastane konusunda cidden devlet taraflı bir problem mevcut, doktorlar tarafında silah zoruyla tedavi ediyorlarmış gibi alaycı ve rahatsız edici bir tavır bulunuyor. Söylediklerinizde yanlış anlaşılacak bir şey yok hocam.
Kesinlikle hocam. O kibirde bulunan ve bu mesleği icra eden de bir çok insan var. Bu konuda hükümet değil, devlet asla taviz vermemeli. Her vatandaş A+ yaşamalı, her doktor da bu emeğin karşılığını mutlaka almalı.