Hastane konusunda cidden devlet taraflı bir problem mevcut, doktorlar tarafında silah zoruyla tedavi ediyorlarmış gibi alaycı ve rahatsız edici bir tavır bulunuyor. Söylediklerinizde yanlış anlaşılacak bir şey yok hocam.