KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir hocam ama o hastanelerde doktor olmaz.
Ben bu konuda da şöyle düşünüyorum hocam elbette yeterli sayıda yok fakat reform düzenlemeleri ile kesinlikle atanamayan atama bekleyen sağlıkçılar, yurtdışına göçünü engelleyemediğimiz doktorlar vb. durumların önüne geçip eğitimde bu konuya önem verirsek bu konuda sorun da yaşanmaz.