yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 13 pro kullanıyodum suan casper via attan eşeğe indim acı çekiyorum
attan eşeğe değil,katıra değil,pony e değil,midilliye binmişin yine iyisin bende samsung young var https://www.epey.com/akilli-telefonl...-galaxy-y.html