Fatihozgc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye ki ogrenciyim ve durumum olmadigi için yardımcı oldu ve bu kötü bir şey mi
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hasta yetiştirmek için kırmızı ışıkta geçince evet hastayı yetiştiriyorsunuz ama kırmızı ışıkta geçtiğiniz için de cezayı yiyiyorsunuz maalesef

size yardım ederken kategori kurallarını ihlal etmiş oldu

siz TEŞEKKÜRÜM VAR konusuna kısaca bir teşekkür konusu açsaydınız yine yardım ettiğini belirtmiş olurdunuz
Belki 200 TL ye yapmıştır ama öğrenci oldugunu öğrenince 100 tl iade değil de hediye olarak yemek parası göndermiştir

Bende iyi niyetli bir tahmin yapayım