AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyuşmazlık sistemi tek markaya bakmıyor.
Marka varsa sadece marka belgesi ile olmuyor açılmış işletilen faal bir yapı istiyorlar. Marka haklarını ihlal etmen gerekiyor. 3-4 şıkkı var bunuda.
Bide marka itiraz başvurularında tazminat ödenmiyor...
Bilindik markadan söz etmedim ben. Domain ilerlemiş dur gidip marka başvurusu yapayım şu domaine çökeyim derken siz bilindik markayla nasıl karıştırdınız...
Hocam konunun sacmalığı hakkında hem fikiriz. Herkese açık satıyorsan domaini emeği heba etme başvuru aşamasında engelle domain kaydını ama malesef yönetmelikte boşluk var ve hakem heyeti kendi lehine değerlendiriyor. Çünkü itiraz başvurularından da gelir elde ediyorlar.

İtiraz eden bu markanın tescili bende, şirketimin faaliyet alanı ya da ismi geçiyor diye itiraz ediyor. O nokta da heyet sizin sitenizin içeriğine bakmıyor malesef. Marka ihlal edilmiş mi diye bakıyor. Zaten kurdukları sistem insanları marka tesciline yönlendirmek. Burada patent kurumuda gelir elde ediyor uyuşmazlık merkezi de. Devlette işler kurallar ile yürüyor bizim baktığız gibi mantık çerçevesinde düşünmüyorlar.

Konunun bilindik markayla ilgisi yok marka markadır. Bilindik marka dememin sebebi büyük şirketlerin avukatları bunu gelir kapısı yaptıkları için işin peşini bırakmıyorlar zorlayıcı oluyorlar. Bir de global marka vekiliyse yüksek maaş alıyorlar ve işi çok sıkı tutuyorlar ekstradan ücret alıp masrafları şirkete daha rahat fatura ediyorlar. Bu konuda uzmanlaşmış avukatlarla çalışıyorlar.