Domaini ilk gelen alır. Marka var yada yok önemli değil. Şayet her şey markayla bitseydi, o zaman her site kuran domain sahibi gider marka alırdı. Bir düşünsenize, gözüne siteyi kestiren gidip marka çıkartıyor ve domaini kapıyor.
Bilmediginiz konularda insanları yanıltmayın.