Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alamaz. 2 alan adı tutuyorum elimde. Daha belgesiz kayıt olayı olmadan aldım o domainleri. 2 seneden beri uğraşıyorlar, her şikayetlerinde fiyatı biraz daha arttırıyorum.
Marka tescilin yoksa çok rahat alıyorlar. Fiyat arttırmana bile gerek yok adamların işi domaini alayım kullanayım değil zaten marka haklarını koruyorlar. Size heralde resmi itirazda bulunmamışlar gelen mesajları itiraz zannediyorsunuz.