Niye ki ogrenciyim ve durumum olmadigi için yardımcı oldu ve bu kötü bir şey mi
hasta yetiştirmek için kırmızı ışıkta geçince evet hastayı yetiştiriyorsunuz ama kırmızı ışıkta geçtiğiniz için de cezayı yiyiyorsunuz maalesef
size yardım ederken kategori kurallarını ihlal etmiş oldu
siz TEŞEKKÜRÜM VAR konusuna kısaca bir teşekkür konusu açsaydınız yine yardım ettiğini belirtmiş olurdunuz