Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna rağmen 24k $ üzerine çıkamaması sizi korkutmuyor mu hocam? birileri topladıklarını sanki yatay piyasada satıyor gibi . herhangi bir olumsuz haberde çok ciddi iğneler atabilir çünkü herkes buralardan ürün topluyor
Hocam ben her seviyeden topladım ama şöyle birşey var enfilasyon azalıyor her açıklamada biraz daha iyiye gidiyor bence bu sefer bir yanlış yok kimse yukselmiyecek diye almayacak sonra birden patlar keşke alsaydık olur değerlendirmek lazım