UgurOkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ondan korkuyorum birazda 😂
o saatlerde problem olmaz. Genelde butun taksiler bos oluyor. Bu arada korsan taksi ihtiyaciniz var ise ozelden iletebilirim