Durakta durursan merkezde bulursun hocam genelde durağa geri geliyor taksiler. Sultanbeyli merkezi battı çıktı var üstü meydan olduğu için taksiler oraya giremiyor

Edit gece demişsin gece her türlü bulursun merkezde durakta yatıyor taksiler

Korsana falan bulaşmana hiç gerek yok sultanbeyli gayet gelişmiş bi ilçe