Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier hem satışta kesinti yapıyor,
hem ödemeyi gönderirken kesinti yapıyor,
hem de tüm bunların dışında gizli çekim yapıp duruyor.

Yani ciro git gide düşüyor, shopier sağolsun kazandırıyor fakat en az kazancın %35'ini alıyorlar.

Hala shopier kullanacağınızdan emin misiniz?

Ek: aracı bir firma, ana sağlayıcıları paytr.
Daha alternatif bir tavsiyeniz varmı hocam?