Sonu gelmediği için olabilir... kara listemde 50 numara var her seferinde farklı numaradan tekrar arıyorlar. Sonu yok bu işin. Ek olarak şahsen benim telefonumda engelli listemde ki biri arasa bile yine anlık internetim felan kesiliyor ve spam olarak mesaj geliyor. Daha da rezalet bir durum yani. Sırf şu yüzden telefon değiştirmeyi düşünüyorum.
Bununla ilgili truecaller uygulaması var sizin engellemenize gerek kalmıyor aryan kişi daha önce spamlanmışsa otomatik spama düşüyor siz görmüyorsunuz aradığını