Arkadaslar firma logomuzun görüntü kalitesini arttırmak icin en az 300 dpi yaptirmak istiyorum. Bunu yukseltip png formatinda teslim edebilecek olan varsa fiyat teklifi rica ediyorum
Logo bu;