Bana da sürekli bu mesaj geliyor. Sözleşmenin bitmesine daha 4 ay var. Numarayı arattım destek şöyle bir cevap yazmış 😕
Bayilerin önüne bir şekilde bizim bilgiler düşüyor galiba. Bunlar da fırsattan istifade müşteriyi alırız diye aramaya mesaj atmaya başlıyorlar. Bir abonelik için işlem başlattık diyelim diğer şirketler de aramaya başlıyor.
https://twitter.com/TurkcellHizmet/s...2EHF0ZDt-flN2Q