Aylardır aranmak istemediğimi dile getirmeme rağmen bu "sözde telekom altyapısı ile sınırsız internet vermeye çalışan firma" beni hem mesaj yoluyla hem arayarak sürekli taciz etmektedir. Arayıp hangi şirket olduğunu sorduğumda ise K&B TELEKOM olduklarını söylediler. Benim numaramı kişisel bilgilerimi nereden aldılar bilmiyorum. Şikayet edeceğimi söyleyince dalga geçiyorlar. Hiç yılmadan durmadan beni rahatsız etmekteler. Kim bunlar ? Nasıl kurtulurum ?