Findeks kredi puanı 0 ile 1900 arasıdır arkadaşlar.
1988 - 1920 yazanlar herhalde bu kapsam dışında puanlandırılmışlar.
Bilmediğiniz bir konu hakkında yalan yanlış kendinizi ön plana çıkarmak için yorum yapmayın arkadaşlar.

Konuyu açan arkadaşın Türkiye şartlarında yaşam süren çoğu kişinin kredi ve kredi kartı mağduru olduğunu düşünerek bu konuyu açtığını düşünüyorum.
Buna en iyi örneği de kendim yaşadım 1600 puanlara zor getirdiğim Findeks raporum pandemiden sonra 1100 -1200 leri zor görür oldu.

Allah herkesin yardımcısı olsun kımseyı de ne kredi ne de kredi kartına borçlanarak zor durumda bıraksın.