Herkese günaydın,dün tarafında hareketli saatler geçirdik.Sizlere powell açıklamalarını canlı olarak aktarmaya çalıştım.Kısaca özetlersek enflasyon beklentilerin üstünde kalmaya devam ediyor,bu yüzden faiz artışlarına devam edeceklerini söyledi.Peki teknik ve on chain tarafında nasıl bir görünüm var Sizce yükselecek mi ? Yoksa buradan döner mi ?


https://twitter.com/kriptoles/status...Nl5xhKNzF8aRQQ