Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bana da oldu kalıcı banlamışlardı daha da açmadılar maalesef inşallah sizinkisi açılır
hocam 1000 lira verdim yokluğun içinde varya ya atarına ya batarına dedik battık sanırım.