Hocam çok güzel yazmışsınız ağzınıza sağlık başarılarınız daim olsun. Belki yeri değil ama annenizle sonrasında görüştünüz mü veya görüşüyor musuzun? Bunu neden yaptığını sordunuz mu? Her şey gönlünüzce olsun emek vermiş başarmışsınız.
Yok malesef görüşmedim. Kendi aileme odaklandim. Geçmişte kim varsa sildim attım yoluma devam ettim.