songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndikatorünüzü 3commasa bağlayıp işlem açmanızı öneririm. Ben tüm müşterilerime orada kurduğumuz botlara sinyal gönderiyoruz. Sorun yaşayan duymadım.
Onda sorun olmuyor ama anlık işlemlerde biraz geç kalıyor 50x 100x gibi