FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende denedim tabi tr de 2 3 yıl önce ancak sizin gibi rakamları göremedim hevesim kırıldı masrafım kazancımı geçince vazgeçtim. Duyuyorduk tabiki adsense den sadece yüksek kazananları anladığım kadarıyla siz tabi daha çok deneyimlisiniz.
Sizden bi kaç sorum olucak vergi olayını nasıl yapıyorsunuz.
Herkes gibi çıkan vergimizi ödüyoruz hocam düzenli.