Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ki de kesinleşti @ByHicKimse; hocam. Tabi benim kadar kazanan yoktur. Bende kesinti bile olmuyor bir de

Vergisini ödüyorsun değil mi ?