mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tek onu denemedim çünkü gif son çarem. Kaliteyi çok bozuyor maalesef.



Sitede eklenti olarak hem elementor hem gutenberg var. Fakat elementorle yapamıyorum. Kod bloğu çıkıyor sadece.
Fronpage editor ile yapıyorum sayfaları

Müsait bir zamanda yazın halledelim hocam basit bir sorun çözeriz