5 yıl önce bıraktım,günde 2 paket içen biriydim,bırakmadan önce azaltarak bırakmayı denedim azaltarak asla olmuyor birden kesip atman gerekiyor,beyninle savaşman gerekiyor oda 21 gün sürüyor,şişkinlikten kastın nedir bilmiyorum ama sigara içmediğin zaman ağzın gözün kafan şişmiş gibi hissediyorsun oda 3 gün sürüyor ama vucuduna asla nikotin sokma,ben kısaca şu şekilde bıraktım,sigara paketi koyduğum yerlere naneli şeker veye cerez koydum,ve en önemliside pet şişe su,nezaman canın sigara çekse bir yudum su çek sonra arkasından bir naneli şeker falan at ağzına ,bir süre sonra beynin alışıyor artık cebinde yada masada sigara olmadığını kabul ediyor ve bu 21 gün sürüyor,eğer efkarlanan biriysen sigarayı unutana kadar bol bol çay demle sadece çay iç,bu şekilde rahat bırakırsın ama asla nikotin ilaçları falan kullanma ,sigara içesin geldiği zaman bir yudum su iç ve bir naneli şeker veya sakız at.ve niçin bırakman gerektiğini asla unutma