Merhabalar, öncelikle amacım siyaset veya a partisi b partisi demek değil. Kesinlikle siyaset değil sadece tartışma konusudur.
Şimdi ülkemizde bulunan yan komşunun vatandaşları ülkemizde sadece altın ve dövize yönelmiş durumdalar ben çevremde ne kadar gorduysem hepsi altın ve döviz yapıyorlar paralarını sadece.
Şimdi sorum şu şekilde bunlar bu altını dövizi alınca altın ve dövize yani yukselmesine etki ediyor mu ?
Eğer etki ediyorsa bunun önüne geçilmesi gerekmiyor mu ?
Ve bu konu eğer siyaset içeriyorsa silinebilir