Yemin ederim sinir olcam dün akşamdan beri pp değiştirmeyi deniyorum olmuyor, önbelleği vs. sildim, tüm yolları denedim eski logo kalıyor yine de.
Yardımcı olabilecek var mı?, ne yapsam düzelir?