Merhaba herkese iyi günler, staj için bir form dolduruyorum ve şöyle bir kısım var:
"Genel Sağlık Sigortası Beyan ve Taahhüttü Ailemden, kendimden, annem / babam üzerinden genel sağlık sigortası kapsamında sağlık hizmeti "
bu kısmı Alıyorum / Almıyorum şeklinde işaretlemem lazım fakat bi türlü işin içinden çıkamadım.
E-Devlette provizyon sorguladığımda 60/c1 kapsamında gözüküyorum, sigorta alıyorum mu diyeceğim almıyorum mu? bir bilgisi olan var mı? SGK'yı aradığımda oradaki memur da arada kaldı ve sonra almıyorum şeklinde işaretlememi söyledi fakat yine de emin olamadım. Bir bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim.