Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlı başına sıkıntı sakın bulaşma bahçede olsa havlamasindan rahatsız olurlar köpek çok havlar her şeye havlar 1 ay sürmez binanın size düşman kesilmesi ve belediyenin polisin gelmesi evde olsa siciyor batiriyor koltuklari kemiriyor bakimi acayip zor ve evdeki eşyalara zarar veriyor.

Tavsiyem insanlarla kötü olmak istemiyorsan bu işe hiç bulaşma evde balkonda köpek beslemiş biri olarak sana söylüyorum tam bir rezalet şuan yok bahçeli müstakil bir evin olsa besle güzel olur yazardım 😊 bakımı kolay olur kimsede şikayet edemezdi.

Ama bu şartlarla beslemek kendi ayağına kurşun sıkmak olur mecazen ağrımayan başın ağrır sıkıntıda olursun sürekli.
yazan herkese teşşür ederim dediğiniz gibi yapıcagım bi bildiğiniz vardır