merhabalar, binada yaşıyorum ve köpek almayu düşnüyorum bahçeye alcadğım ırk yasaklı ırk değildir kulübesi olucaktır + etrafına çit serilecektir kimsenin korkması gerken durum olmıcaktır binada istemeyen illa olucaktır kavgalı olduklarım vs fakat şikayet etttikleri zaman alabilirlermi köpeği ne gibi sorunlar yaşarım bilgisi olan varsa bilgi verebilirse sevinirim
Ben tavsiye etmiyorum, apartman ortak alan, köpek canı sıkılacak, korkacak, acıkacak yada başka ihtiyaçları olacak sürekli havlayacaktır. İnsanlar rahatsız olur başkalarının haklarına girmeyin derim. Hayvana da eziyet ayrıca