merhabalar, binada yaşıyorum ve köpek almayu düşnüyorum bahçeye alcadğım ırk yasaklı ırk değildir kulübesi olucaktır + etrafına çit serilecektir kimsenin korkması gerken durum olmıcaktır binada istemeyen illa olucaktır kavgalı olduklarım vs fakat şikayet etttikleri zaman alabilirlermi köpeği ne gibi sorunlar yaşarım bilgisi olan varsa bilgi verebilirse sevinirim