AdviceDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende halkbankasına gittim esnaf kredisi için.200.000 tl kredi için benden işyeri veya konut ipoteği istiyolar.Yani şaka mı bunlar anlamadım milletin gözünü boyuyolar reklamlarda kredi dagıtıyoruz ediyoruz diye bankaya gidiyosun elli tane zorluk çıkartıyolar
Konut ipoteği falan da hikaye hocam vermemeye yemin etmişler, benim konut ipoteğim de var, hiç ilgilenmiyorlar bile. Hanımefendinin çay partisini böldük diye sinirli sinirli oturdu masaya yüzümüze bile bakmadan hiç sorgulamadan 20 bin tl falan çıkar dedi