caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sitenize bi göz attım tasarım güzel duruyor elinize sağlık ama logo daha güzel olabilirdi beni yanlış anlamayın sadece daha da gelişmesi için geri dönüş yapmak istedim
Merhaba, bir tasarımcı olarak kesinlikle çalışma yaptırmanızı öneririm. @yilmazdursunliv;