caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sitenize bi göz attım tasarım güzel duruyor elinize sağlık ama logo daha güzel olabilirdi beni yanlış anlamayın sadece daha da gelişmesi için geri dönüş yapmak istedim
Canvadan bukadar oldu bende biliyorum kötü oldugunu yüzüme vurmayın 🤣
krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maxigeyik kategorisi sana yasaklanmalı hocam Konuyu özetten okuyunca vay be dedim maşallah demeye girdim yine maxi
Hahahah başarılarımız anca maxide