Hocam full düztabanım, doktorun umurunda bile olmadı. 1.50 boyunda terzimiz vardı, aylarca uğraşıp zar zor terhis aldı.
Lan bu damı asker oldu diyeceğin saf agörünümlü birisi vardıi tüfekle 18 ay askerlik yaptı nöbet tuttu.
Bence birliğe göre değişir. Bizim birlik, birliğe çok önem veren bir birlikti